آموزش, مقالات

معرفی چند نرم افزار ساخت بارکد

حتما بارکد محصولات مختلف را مشاهده کرده اید و شاید بخواهید مثل این بارکد ها را تولید کنید. بارکد ها شامل اطلاعات مختلفی از محصول، مانند کشور سازنده، زمان تولید، نوع محصول و … هستند.

در این مطلب ما چند نرم افزار برای طراحی انواع بارکد را به شما معرفی میکنیم که می توانید آنها را از سایت رمزینه سنتر دانلود کنید.

 

ZebraDesigner

نرم افزار ZebraDesigner برای چاپگر های Zebra میباشد که با استفاده از آن به راحتی میتوانید بارکد برای محصول خود تولید کنید. محیط نرم افزار بسیار ساده بوده و بدون نیاز به دانش خاصی میتوانید بارکد مورد نظر خود را تولید کنید.

همچنین نرم افزار قابلیت ساخت انواع مختلف بارکد ها را دارد و میتوانید بارکد های سه بعدی را نیز با استفاده از آن تولید نمایید و سپس با استفاده از چاپگر مخصوص چاپ کنید.

مهم ترین ویژگی های نرم افزار ZebraDesigner Pro:

– پشتیبانی تولید Qbarcod
– قابلیت چاپ
– محیط کاربری ساده
– قابلیت ساخت RFID

دانلود نرم افزار ZebraDesigner

 

 

ActiveBarcode

ActiveBarcode نرم افزاری مستقل جهت ساخت بیت مپ ها (JPG ،BMP و PNG) و گرافیک متا از بارکدها می باشد. ذخیره عکس ها و انتقال آنها داخل اسناد با استفاده از کلیپ بورد ویندوز می باشد.

این نرم افزار قادر است در چند دقیقه مشخصات کالای شما را گرفته و یک بارکد معتبر و بین المللی به شما تحویل دهد. تنها کافی است کاراکتر مورد نظر را انتخاب و تایپ کنید، بارکد ایجاد خواهد شد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ActiveBarcode 5.58 Bilingual:

– قابلیت ایجاد حرفه ای بارکد
– پشتیبانی از انواع بارکدهای رایج
– گزینه های طرح بندی های انعطاف پذیر
– مقیاس بندی اندازه بارکد
– ایجاد فایل های گرافیکی برداری
– چاپ برچسب بارکد
– ایجاد فایل های عکس در فرمت های تصویری JPEG ،PNG ،BMP ،GIF
– استفاده از بارکد به طور مستقیم در اسناد خود
– قابلیت دسترسی به گزارش ها

دانلود نرم افزارActiveBarcode

 

 

Really Simple Barcodes

با استفاده از نرم افزار Really Simple Barcodes به راحتی میتوانید بارکد برای محصول خود تولید کنید. محیط نرم افزار بسیار ساده بوده و بدون نیاز به دانش خاصی میتوانید بارکد مورد نظر خود را تولید کنید.

مهم ترین ویژگی های نرم افزار Really Simple Barcodes:

– ساخت بارکد
– قابلیت چاپ
– ذخیره ای دسته ای
– قابلیت پیش نمایش
– امکان ذخیره بارکد به صورت وکتور

دانلود نرم افزار Really Simple Barcodes

 

 

Appsforlife Barcode

Appsforlife Barcode  به شما امکان شخصی سازی همه چیز را می دهد. از فونت تا عرض بارکد، تا رنگ و margin آن. این نرم افزار از رنگ های نقطه ای نیز پشتیبانی می کند. دقیقا بارکدی را می سازید که به آن نیاز دارید.

رابط کاربری کاملا ساده و سر راست این برنامه شما را راهنمایی می کند تا راحت تر بارکد خود را بسازید و در عین حال جلوی خطاهای احتمالی شما را می گیرد.

تمامی سمبل های استاندارد و اصلی بارکدها پشتیبانی می شوند که شامل UPC-A, UPC-E, ISBN-13, EAN-13, EAN-8, CODE-39, CODE-93, CODE-128, GS1-128, Codabar, I2/5, ITF-14, PHARMA, PDF 417, Databar, Aztec, Data Matrix و QR-code است. در پنجره اصلی بارکدها می توانید مدل دلخواه خود را انتخاب کنید و اطلاعات لازم را در آن بگنجانید.

این اپلیکیشن از codabar, datamatrix, ean-13 و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. پس از انتخاب مدل مورد نیاز خود می توانید محتوا، ظاهر، متن، مارک ها و … آن را شخصی سازی کنید.

امکان اضافه کردن داده های عددی یا تصویری در بارکدها وجود دارد. بخش appearence به شما امکان شخصی سازی و تنظیم ابعاد و مقادیر DPI را می دهد. Appsforlife Barcode قادر به تولید بارکدهای یک بعدی و دو بعدی است.

زمانی که کار شما در شخصی سازی بارکد تمام شد، می توانید نتیجه کارهایتان را در فرمت های png, tiff یا eps خروجی بگیرید و آن ها را مستقیما روی محصولات خود چاپ کنید.

ویژگی های نرم افزار Appsforlife Barcode
– پشتیبانی از مدل های مختلف بارکدها
– امکان خروجی گرفتن برای فوتوشاپ
– شخصی سازی بارکد از جنبه های مختلف
– تنظیم کردن رنگ و فونت بارکدها
– اضافه کردن محتوای عددی یا متنی به بارکدها
– امکان خروجی گرفتن برای Illustrator
– امکان عیب یابی بارکدها

دانلود نرم افزار Appsforlife Barcode

 

 

Easy Barcode Creator

با استفاده از نرم افزار Easy Barcode Creator به راحتی میتوانید بارکد برای محصول خود تولید کنید. محیط نرم افزار بسیار ساده بوده و بدون نیاز به دانش خاصی میتوانید بارکد مورد نظر خود را تولید کنید.

همچنین نرم افزار قابلیت پیش نمایش بارکد را دارد که میتوانید قبل از چاپ آن را مشاهده کنید.

مهم ترین ویژگی های نرم افزار Easy Barcode Creator:

– پشتیبانی از ISBN
– قابلیت چاپ
– دارای حالت QuickSave Barcode
– قابلیت پیش نمایش
– امکان ذخیره عکس ها به صورت تصویر TIFF

دانلود نرم افزار Easy Barcode Creator

 

 

Aurora Barcode Generator

با استفاده از نرم افزار Aurora Barcode Generator به راحتی میتوانید بارکد برای محصول خود تولید کنید. محیط نرم افزار بسیار ساده بوده و بدون نیاز به دانش خاصی میتوانید بارکد مورد نظر خود را تولید کنید.

همچنین نرم افزار قابلیت ساخت انواع مختلف بارکد ها را دارد.

مهم ترین ویژگی های نرم افزار Aurora Barcode Generator:

– پشتیبانی تولید Qbarcod
– قابلیت چاپ
– دارای حالت QuickSave Barcode
– قابلیت پیش نمایش
– امکان ذخیره عکس ها به صورت تصویر TIFF

دانلود نرم افزار Aurora Barcode Generator

 

 

ByteScout BarCode Generator

ByteScout BarCode Generator  اپلیکیشنی کم حجم است که به شما کمک می کند انواع بارکدهای دلخواه خود را تولید کنید. پس از نصب این برنامه می توانید نوع بارکدی که می خواهید ایجاد کنید را انتخاب نمایید.

این نرم افزار از مجموعه گسترده ای از بارکدها مانند codebar, code128, 39, 93 EAN و همینطور PDF417, GS1 DataMatrix, و QR code پشتیبانی می کند. شما می توانید کدها را در فرمت هایی که توسط برخی از کمپانی های معروف استفاده می شوند ایجاد کنید.

برای هر نوع بارکد، این نرم افزار اطلاعاتی مختصر از encoding و کاراکترهایی که پشتیبانی می شوند ارائه می کند، بنابرین همیشه گزینه مناسب برای تولید بارکدهای خود را می توانید بیابید. در پنل سمت چپ برنامه، جایی که انواع بارکد ها نشان داده می شود می توانید نوع دلخواه خود را برای تولید انتخاب کنید.

سپس، باید مقداری خاص را تعیین کنید و با یک کلیک؛ بارکد دلخواه خد را ایجاد نمایید. پیش نمایش بارکدی که ایجاد می کنید در پایین برنامه به نمایش در می آید. این برنامه امکان شخصی سازی کد ها را به شما می دهد.

می توانید متن اضافی در بالا یا پایین بارکد خود اضافه کنید، یا حتی checksum برای محوصلات خود تولید کنید و مشخص کنید که مقدار کد نشان داده شود یا نه.

ویژگی های نرم افزار ByteScout BarCode Generator

– تنظیم کردن سایز بارکد و گوشه های آن
– تولید انواع بارکد ها
– بسیار کم حجم و سبک
– نمایش کاراکترهای پشتیبانی شده توسط بارکد ها
– نمایش پیشنمایشی از بارکد تولیدی
– تنظیم کردن سایز بارکد در اینچ یا پیکسل
– ذخیره سازی بارکد در فرمت های PNG, JPEG, TIFF, BMP یا GIF

دانلود نرم افزار ByteScout BarCode Generator

 

برای مشاوره و کشب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در رمزینه سنتر در ارتباط باشد.

دیدگاهتان را بنویسید